������� ������� ������ ������
������ ��������� ������� �������
Miestom pre uplatnenie reklamácie je výhradne sídlo spoločnosti, dátumom prevzatia vadného tovaru je dátum fyzického prevzatia pracovníkom firmy, alebo dátum, kedy dopravca doručí zásielku na uvedenú adresu. Pokiaľ kupujúci (ïalej odberateľ) zistí závadu na tovare, na ktorý sa vzťahuje záruka, doručí tovar na vyššie uvedenú adresu spolu s kópiou dokladu o nákupe (faktúrou). Bez týchto dokladov nebude tovar prevzatý a bude vrátený na náklady odberateľa späť. Náklady na prepravu k miestu reklamácie hradí odberateľ, dopravu späť hradí pri oprávnenej reklamácii firma Play 4 You. Tovar zasielaný na náklady firmy nebude prijatý k reklamačnému konaniu. Oprávnené reklamácie splňujúce vyššie uvedené podmienky budú vybavené v zákonných lehotách. Pozáručné opravy budú uskutočnené na základe písomnej objednávky. Do reklamačného konania nebude prijatý tovar, ktorý je viditeľne poškodený, nevhodne zabalený alebo poškodený neodborným zásahom či používaním v rozpore s dokumentáciou. Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené dopravou, mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelná pohroma), neprípustným zásahom do zariadenia, poprípade inými neodbornými zásahmi. Mechanické poškodenie alebo zmeny v záručnom liste prevedené neoprávnenou osobou sú dôvodom ku zrušeniu záruky. Všetky reklamácie vybavujeme podľa platného znenia Občianskeho zákonníka (č. 40/1964 zb.) a podľa platného znenia Zákona o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 zb.) Na tovar sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov od dòa predaja spotrebiteľovi. Pri odstrániteľnej vade má kupujúci právo, aby bola bezplatne a riadne odstránená (§622 OZ). O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Vrátenie zásielky
Pokiaľ nám platba za tovar dlhšie nepríde, vyzveme kupujúceho prostredníctvom mailu alebo telefonicky, aby si zásielku vyzdvihol. Prípadne, aby nás informoval, či zásielku prebral-neprebral. Ak si však kupujúci nestihol, nemohol tovar prevziať, kontaktujte nás a informujte o tomto vopred. Zásielku vám na požiadanie pošleme opäť. Expedičné náklady budú účtované. Prosíme zákazníkov aby si na svojej pošte kontrolovali doručenie objednaných balíkov. Bohužiaľ nie vždy dostanete do schránky oznámenie. Nedoručenie oznámenia nie je ale spôsobené našou chybou.
Vrátenie tovaru
Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete ho vrátiť, najneskôr však do 7 dní odo dòa prevzatia tovaru zákazníkom a zároveò ste povinný nás o tom vopred informovať - telefonicky, alebo mailom, v opačnom prípade, ak nás neupovedomíte, zasielka nebude prevzatá. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijatý. Tovar na výmenu nám neposielajte dobierkou!!! V tomto prípade nebude vaša požiadavka vybavená.
Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužívaný, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale a s dokladom o kúpe. Tovar neposielajte na dobierku - nebude prevzatý. Po vrátení tovaru bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava dopravné) poštovnou poukážkou najneskôr do 5 pracovných dní od dòa, kedy bol vrátený tovar doručený na našu adresu. O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom obchode nás, prosím, informujte e-mailom na
Tovar je samozrejme možné vrátiť a tiež vymeniť do 7 pracovných dní odo dòa prevzatia zásielky, vždy ale len za tovar, ktorý je skladom, máme ho uvedený v našom e-shope www.best-shop.sk a je v rovnakej alebo vyššej cene ako tovar, ktorý vymieòate.
Tovar, ktorý chcete vymeniť nám pošlite na našu adresu spolu s faktúrou a na jej zadnú stranu napíšte, za ktorý tovar vám ho máme vymeniť. Vopred nám dajte ale e-mailom vedieť, že ho posielate a pre ktorú náhradu máte záujem, aby sa nestalo, že tovar sa v čase keï bude na ceste k nám vypredal.
Adresa na posielanie tovaru k výmene alebo k vráteniu:
Play 4 You s.r.o.
Ružová 19
946 51 Nesvady
V prípade, že tovar vraciate a neželáte si náhradu, pošlite ho spolu s faktúrou a na jej zadnú stranu napíšte číslo účtu, na ktoré vám máme zaslať peniaze.
Vymenený tovar posielame poštou v štandardnej cene dopravy. Sumu za vrátený alebo vymenený tovar vám zašleme do 20dní od doručenia balíka a to poštovou poukážkou alebo na váš osobný účet.
����������� �������
������ � �������